ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 7 420 Kč
skladem
Naše cena 7 990 Kč
skladem
Naše cena 11 499 Kč
skladem

KONTAKTY

Jaroslav Drahokoupil DODEX
Poděbradská 2216
Nymburk 28802
tel: +420 724 018 060
napište nám
info@superspotrebice.cz
Pracovní doba po - pá 8:00 - 16:30

NOVINKY

arr3Nový e-shop s nábytkemVážení zákazníci, s velkým potěšením bychom Vám chtěli oznámit, že dne 25. října 2018 se nám k...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Dodací podmínky a reklamace

1. Dodací podmínky:

Pro plynulé vyexpedování skladového zboží potřebuje náš tým 1-3 dny od potvrzení Vaší objednávky.

Místem plnění je adresa dodání, kterou kupující vyplnil při odesílání objednávky z našeho internetového obchodu.

Zajišťujeme dopravu po celé České republice. (Na Slovensko zboží zasíláme za příplatek - a to i v případě, že u produktu je uvedena doprava zdarma)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zboží rozvážíme pomocí dopravní služby TopTrans.

Ten obvykle rozváží zboží zákazníkovi do 24 hodin co objednávku na dopravu zadáme.

1.) 24 hodin: základní dodací termín
2.) termínovaná dodací lhůta "TOPTIME" dopolední doručení do 12:00 (Příplatek + 100,- Kč)
3.) termínovaná dodací lhůta "TOP-PRIVAT" - večerní doručení v rozmezí 16.00-20.00 hodin (bez příplatku)

Cena za dopravné:

U spousty produktů se ale snažíme držet dopravu zcela zdarma. (V případě, že ano tak u produktu je poznamenané Doprava zdarma!).

Dále poskytujeme tyto služby (prosíme o zadání u objednávky do poznámky)!!:

1) "TOP - COMFORT" doručení zásilky včetně výnosu do patra, předpokladem je aktivní asistence příjemce, zásilka max. 100 kg*  (Příplatek 500,- Kč včetně DPH)

2) "TOP - COMFORT Plus" doručení zásilky All-inclusive (2 pracovníci TOPTRANSU) přímo na místo určené příjemcem (do bytu, kanceláře apod.), včetně avizace, rozbalení, odvozu obalového materiálu a případně starého spotřebiče, zásilka max. 300 kg (jednotlivý kus max. 100 kg). Služba je poskytována v rámci měst se sídlem TOPTRANSU* (Příplatek cca 800,- Kč včetně DPH - řeší se individuálně)

2. Reklamační řád:

Pokud si odběratel nepřevezme objednané zboží (za předpokladu splnění všech podmínek dodavatelem), požadujeme následnou úhradu skutečných nákladů na dopravu a platbu + balné (u běžného zboží cca. 300,- Kč) a také a smluvní pokutu ve výši 10% z celkové ceny zboží (včetně dph). Zaplacení těchto nákladů pak důsledně vymáháme.

Je to jako ochrana před nepoctivými zákazníky, kteří zneužívají systému nákupu v e-shopu např. tím, že si objednají stejné zboží ve více e-shopech a vyzvednou si pouze to, které dorazí nejdříve, nebo si to zkrátka rozmyslí.

Ti poctiví se ale nemají čeho obávat a pokud by se někdo dostal opravdu do situace, kdy nemůže objednané zboží z vážných důvodů převzít, je to nejmenší nás kontaktovat a domluvit si postup řešení.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu superspotrebice.cz a právním řádem platným v ČR.

Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení v původním stavu, nepoužité, s originálním dokladem o nákupu, záručním listem, návodem k použití a s veškerým příslušenstvím.

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající nejpozději do 10 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se vztahuje pouze na cenu zboží, nezahrnuje cenu za dopravu.

Obecné podmínky
  • Pro úspěšné vyřízení reklamačního řízení je zákazník povinen dodržet všechny tyto podmínky:
    1. Zboží předat k opravě (dle předem dohodnutého postupu) zabalené v původním obalu včetně případného příslušenství a příruček,
    2. Ke zboží přiložit řádně vyplněný záruční list. V případě, že byl ke zboží vydán (záleží na výrobci),
    3. Ke zboží přiložit kopii daňového dokladu a dodacího listu,
    4. Ke zboží úplný popis závady včetně výskytu poruch.
  • Doba od uplatnění reklamace až do doby, kdy zákazník převezme opravené zboží se do zaruční doby nepočítá.
  • V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto dodacího listu.
  • Je-li závada na spotřebiči opravitelná u zákazníka či v autorizovaném servisu, (většina případů), je zde bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady servisního střediska.
  • Servisní středisko po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k odběru zboží, případně jej zašle na své náklady a riziko odběrateli zpět.
  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
    1. Vznikne-li škoda při přepravě zboží. Za vzniklou škodu odpovídá dopravce,Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
    2. Neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporus uživatelskou příručkou,
    3. Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
    4. Zboží bylo poškozeno živly,
    5. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci,
    6. Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN,
    V případě neoprávněné reklamace budeme nuceni opravu účtovat.

Záruční doba je 2 roky pokud výrobce nestanovuje delší.

Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese:

Jaroslav Drahokoupil Dodex 
Poděbradská 2216
288 02 Nymburk
superspotrebice@email.cz

 

Děkujeme!

Pěkný den,

tým superspotrebice.cz