Novinky

Výpis článků

Podmínky ochrany osobních údajů

Zásady práce s vašimi údaji

 

Jsme společnost Jaroslav Drahokoupil – Dodex, IČ: 11259311, DIČ: CZ5509292030, Poděbradská 2216, Nymburk, 288 02

 

Provozujeme e-shop na webových stránkách www.superspotrebice.cz

 

Pro poskytování prodeje zboží a provoz našich webových stránek zpracováváme některé osobní údaje.

 

Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“)

 

  1. Zpracování osobních údajů

 

  1. Zpracování osobních údajů v případě použití kontaktního formuláře

 

Pokud poptáváte naše produkty, budeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, které nám sdělíte, hlavně prostřednictvím poptávkového formuláře. Jsou to: jméno, příjmení, e-mail, telefon

 

Z jakého důvodu?

Kontaktujeme vás přes ně pro další domluvu ohledně zboží.

 

Na základě jakého právního důvodu?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě, resp. provedení opatření před uzavřením smlouvy na vaši žádost.

 

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Pokud nenavážeme další spolupráci, vaše data budeme zpracovávat nejdéle 10 let od naší poslední komunikace.

 

  1. Zpracování osobních údajů v případě nákupu

 

Pokud u nás nakoupíte, budeme pracovat s údaji, které nám vyplníte. Jsou to hlavně fakturační údaje: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon

 

Z jakého důvodu?

Osobní údaje potřebujeme zpracovat, abychom vám dodali naše zboží. Přes kontaktní údaje s vámi budeme také komunikovat ohledně stavu vaší objednávky, případně ohledně reklamací nebo vašich dotazů.

 

Osobní údaje budeme dále zpracovávat pro splnění našich povinností, které nám plynou ze zákona (hlavně pro účetní a daňové účely, případně pro vyřízení reklamací).

 

Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy a čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění naší právní povinnosti.

 

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Po dobu plnění dodání zboží a poté 10 let od posledního dodání zboží.

 

  1. Newslettery (obchodní sdělení)

 

Pokud jste nakupující zákazník a nezakázali jste nám to při nákupu, použijeme vaši e-mailovou adresu pro rozesílku našich novinek.

 

Na základě jakého právního důvodu?

Umožňuje nám to ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, pokud jste nám to při nákupu nezakázali.

 

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

10 let od vašeho posledního nákupu. Z rozesílky se můžete kdykoliv odhlásit prostřednictvím e-mailu nebo nás kontaktujte na e-mailu: info@superspotrebice.cz

 

  1. Kdo se k datům dostane?

 

Vaše data zůstanou u nás. Přesto pro nás pracují některé společnosti nebo jiné osoby, které se k datům dostanou proto, že nám pomáhají s chodem našeho e-shopu. Jsou to:

  • provozovatel e-shopové platformy Shoptet (společnost Shoptet a.s., se sídlem Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, IČ 289 35 675, společnost je zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl B vložka 25 395)

  • společnosti podílející se na expedici zboží (TOPTRANS EU, a.s., organizační složka, se sídlem Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10, IČ: 28202376, DIČ: CZ28202376)

  • společnosti podílející se na expedici plateb (ThePay.cz, s.r.o., Fio banka, a.s.)

  • poskytovatel e-mailingové služby (Seznam.cz, a. s.)

  • marketingová agentura (BEST FOR NET s.r.o.)

 

Vaše osobní údaje se dále mohou dostat k těmto dalším subjektům:

  • Heureka.cz, Zbozi.cz, Google.com

 

Osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie.

  1. Co byste dál měli vědět

 

V naší společnosti nemáme jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

V naší společnosti nedochází k rozhodování na základě automatického zpracování či profilování.

 

Pokud byste měli k osobním údajům otázky, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@superspotrebice.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 724 018 060

  1. Používání souborů cookies

 

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě našich webových stránek stahují do Vašeho zařízení. Soubory cookies se následně při každé další návštěvě odesílají zpět na webovou stránku nebo jinou webovou stránku, která je rozpozná. 

 

Soubory cookies plní různé úlohy, například umožňují efektivní navigaci mezi webovými stránkami, zapamatování si Vašich preferencí a celkově zlepšují zkušenost uživatele. Dokážou také zajistit, aby reklamy zobrazované on-line byly lépe přizpůsobené Vaší osobě a Vaším zájmům.

 

Na webových stránkách používáme následující cookies:

  • Nezbytné cookies: jsou zapotřebí k provozu webových stránek, umožňují například přihlásit se do zabezpečených částí stránek a další základní funkčnosti stránek. Tato kategorie cookies se nedá zakázat.

  • Analytické/statistické cookies: umožňují nám například rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak naši návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

  • Reklamní cookies: používají se ke sledování preferencí a umožňují zobrazit reklamu a další obsah, které nejlépe odpovídají vašemu zájmu a online chování. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

 

Upozorňujeme, že třetí strany (včetně např. poskytovatelů externích služeb) mohou rovněž používat cookies a/nebo přistupovat k údajům shromažďovaným cookies na webových stránkách.

 

Používané soubory cookies:

 

Technický název

Vydavatel

Účel o popis cookies

Doba trvání

[•]

[•]

[•]

Relační /Permanentní ([•] hodin)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Další informace o cookies a jejich aktuální seznam naleznete prostřednictvím jednotlivých internetových prohlížečů, nejčastěji v položce Nástroje pro vývojáře.

 

Souhlas může být vyjádřen prostřednictvím zaškrtávacího políčka obsaženého v tzv. cookie liště. Soubory cookies můžete i následně v nastavení svého internetového prohlížeče odmítnout, nebo si nastavit užívání jen některých.

 

Další informace o správě cookies v jednotlivých prohlížečích naleznete na následujících odkazech:

  1. Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

 

 

Nařízení GDPR vám dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžete požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máte právo na jejich přenositelnost. Proti zpracování na základě oprávněného zájmu lze vznést námitku.

 

Pokud si myslíte, že s daty nenakládáme správně, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud.

 

Tyto podmínky jsou účinné od 1.1.2024

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Jaroslav Drahokoupil - Dodex, se sídlem v Poděbradská 2216, Nymburk 28802, IČO 11259311, zapsané v obchodním rejstříku zapsané u Živnostenský úřad Nymburk.. č.j.: 00535/00307/97 ,. ev. Číslo: 320820-3483-01. e-mail info@superspotrebice.cztelefonní číslo 724018060, adresa provozovny Poděbradská 2216, Nymburk 28802 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.superspotrebice.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE

    1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

    2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

    3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

    4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

    5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

    6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;

    7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

    8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;

    9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

  2. Obecná ustanovení a poučení

    1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

    2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

    3. Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

    1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

    2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

    3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);

      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;

      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

    4. V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.

    5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.

    6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

    7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

    8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

    9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

    10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

  4. Uživatelský účet

    1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

    2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

    3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

    4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

    5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než dva roky nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

    6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

    1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

    2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

    3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby: dobírkou (kartou/hotově dopravci), bankovním převodem (na náš účet po zaslání faktury), online přes platební bránu, nebo hotově při osobním odběru.

      1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme po potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do čtrnácti dnů. Zboží odesíláme po připsání platby na náš bankovní účet.

      2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu ThePay.cz, s.r.o., přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.thepay.eu/cs/V případě platby kartou online je Celková cena splatná tentýž den po vytvoření objednávky. Může se prodloužit v případě zamítnutí platby (například z důvodu nízkého limitu plateb na zákazníkově kartě)

      3. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

      4. Hotově/kartou při osobním odběru. Hotově/kartou lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově/kartou při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

    4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.

    5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

  6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

    1. Zboží skladem Vám bude doručeno zpravidla nejpozději do pěti pracovních dní (může se lišit, pokud zboží není skladem, nebo čekáme na jeho naskladnění) způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

      1. Osobní odběr na Naší provozovně Poděbradská 2216, Nymburk 288 02

      2. Osobní odběr na výdejních místech společnosti TopTrans;

      3. Doručení prostřednictvím dopravní společnosti TopTrans;

    2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

    3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

    4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

    5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4. Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši 500,- Kč. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

    6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

    7. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4. Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.

    8. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:

      1. mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;

      2. prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

  7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7. Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

      2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;

      4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a

      7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.

    2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

    3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1., můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Poděbradská 2216, Nymburk 28802. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

    4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo

      2. na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

    1. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

    2. Dále máte právo na:

      1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo

      2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

      1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

      2. se vada projeví opakovaně,

      3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

      4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

    1. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

    2. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

    3. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

    4. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

      1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

      2. co je obsahem reklamace;

      3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

      4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

    1. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

    2. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

    3. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

    4. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

  1. odstoupení od smlouvy

    1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

    2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.

    3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

    4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

    5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2. Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.

    6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2. Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.

    7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

    8. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2. Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.

    9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

  2. Řešení sporů se spotřebiteli

    1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

    2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@superspotrebice.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

    3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

    4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

  3. Závěrečná ustanovení

    1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

    2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

    3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.

    4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

    5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

    6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

    7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.1. 2024.

 

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

Adresát: Jaroslav Drahokoupil – Dodex (www.superspotrebice.cz) Poděbradská 2216, Nymburk 288 02

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Adresát: Jaroslav Drahokoupil – Dodex (www.superspotrebice.cz) Poděbradská 2216, Nymburk 288 02.

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Jaroslav Drahokoupil – Dodex (www.superspotrebice.cz) („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

Datum:

Podpis:

Dodací podmínky a reklamace

1. Dodací podmínky:

Pro plynulé vyexpedování skladového zboží potřebuje náš tým 1-3 pracovní dny od potvrzení Vaší objednávky.

Zajišťujeme dopravu po celé České republice. (Na Slovensko zboží zasíláme za příplatek - a to i v případě, že u produktu je uvedena doprava zdarma)

Pokud na zbozi.cz nebo Heuréce uvidíte, že výrobek je skladem, informujte se raději na přesnou dostupnost na telefonním čísle +420 724 018 060, nebo na online chatu, či e-mailu. Srovnávače aktualizují tyto údaje s prodlevou, ne vždy je to tedy aktuální údaj. U zboží s dostupností skladem 1 ks doporučujeme dostupnost prověřit. Zboží může být již prodáno a jen čeká na vyskladnění. Děkujeme za pochopení.

 

Zboží rozvážíme pomocí dopravní služby TopTrans.

Ten obvykle rozváží zboží zákazníkovi do 24 hodin co objednávku na dopravu zadáme.

1.) 24 hodin: základní dodací termín
2.) termínovaná dodací lhůta "TOPTIME" dopolední doručení do 12:00 (Příplatek + 100,- Kč)
3.) termínovaná dodací lhůta "TOP-PRIVAT" - večerní doručení v rozmezí 16.00-20.00 hodin (bez příplatku)

Cena za dopravné:

U spousty produktů se ale snažíme držet dopravu zcela zdarma. (V případě, že ano tak u produktu je poznamenané Doprava zdarma!).

 

2. Reklamační řád:

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu superspotrebice.cz a právním řádem platným v ČR.

Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení v původním stavu, nepoužité, s originálním dokladem o nákupu, záručním listem, návodem k použití a s veškerým příslušenstvím.

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající nejpozději do 10 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se vztahuje pouze na cenu zboží, nezahrnuje cenu za dopravu.

Adresa pro vrácení zboží je Poděbradská 2216, Nymburk 28802

 

Obecné podmínky
  • Pro úspěšné vyřízení reklamačního řízení je zákazník povinen dodržet všechny tyto podmínky:
    1. Zboží předat k opravě (dle předem dohodnutého postupu) zabalené v původním obalu včetně případného příslušenství a příruček,
    2. Ke zboží přiložit řádně vyplněný záruční list. V případě, že byl ke zboží vydán (záleží na výrobci),
    3. Ke zboží přiložit kopii daňového dokladu a dodacího listu,
    4. Ke zboží úplný popis závady včetně výskytu poruch.
  • Doba od uplatnění reklamace až do doby, kdy zákazník převezme opravené zboží se do zaruční doby nepočítá.
  • V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto dodacího listu.
  • Je-li závada na spotřebiči opravitelná u zákazníka či v autorizovaném servisu, (většina případů), je zde bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady servisního střediska.
  • Servisní středisko po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k odběru zboží, případně jej zašle na své náklady a riziko odběrateli zpět.
  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
    1. Vznikne-li škoda při přepravě zboží. Za vzniklou škodu odpovídá dopravce,Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
    2. Neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporus uživatelskou příručkou,
    3. Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
    4. Zboží bylo poškozeno živly,
    5. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci,
    6. Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN,
    V případě neoprávněné reklamace budeme nuceni opravu účtovat.

Záruční doba je 2 roky pokud výrobce nestanovuje delší.

Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese:

Jaroslav Drahokoupil Dodex 
Poděbradská 2216
288 02 Nymburk
superspotrebice@email.cz

 

Děkujeme!

Pěkný den,

tým superspotrebice.cz

Jak správně vybrat lednici či mrazák?

Jak správně vybrat lednici? Poradíme vám!

Výběr nové lednice může být náročnější, než se na první pohled zdá. Na trhu existuje nespočet modelů, velikostí a funkcí – jak se v tom vyznat? Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled toho nejdůležitějšího, co byste při výběru lednice měli zvážit.

1. Typ lednice: Jaký model potřebujete?

Jednodveřová lednice
Ideální do malých bytů, kanceláří nebo jako druhá lednice na chatu. Obvykle mají menší mrazák nebo jsou bez něj.

Kombinovaná lednice
Nejčastější typ – chladnička s mrazákem ve spodní nebo horní části. Skvělý poměr velikosti a ceny.

Americká lednice (side-by-side)
Velká kapacita, dvoukřídlé dveře a často i výrobník ledu. Perfektní pro větší rodiny.

Vestavná lednice
Skvěle zapadne do kuchyňské linky – estetické a praktické řešení.

Monoklimatická lednice
Nemá mrazák – ideální, pokud už máte samostatný mrazák nebo jej nepotřebujete.

2. Velikost a objem

Při výběru myslete na počet osob v domácnosti i na to, kolik potravin běžně skladujete:

  • 1–2 osoby: objem 100–200 litrů

  • 3–4 osoby: objem 200–300 litrů

  • 5 a více osob: objem 300 litrů a více

TIP: Nezapomeňte si změřit prostor, kam lednici plánujete umístit – výšku, šířku i hloubku!

3. Spotřeba energie

Lednice běží 24/7, proto je důležité vybírat úsporný model. Sledujte energetickou třídu (např. A, B, C) – čím lepší třída, tím nižší spotřeba. Investice do úspornější lednice se vrátí na nižších účtech za elektřinu.

4. Funkce, které oceníte

  • No Frost – automatické odmrazování, žádná námraza

  • MultiAirFlow – rovnoměrná distribuce chladu

  • Invertorový kompresor – tišší provoz a delší životnost

  • Fresh zóna – pro ovoce, zeleninu nebo maso s prodlouženou čerstvostí

  • Smart funkce – ovládání přes mobil nebo notifikace o otevřených dveřích

5. Design a provedení

Kromě klasické bílé dnes najdete i nerezové, černé nebo retro lednice v různých barvách. Nejde jen o vzhled – některé povrchy jsou i odolnější proti otiskům prstů nebo se snadněji čistí.

Shrnutí: Na co se zaměřit při výběru lednice?

✅ Zvažte typ a velikost lednice podle prostoru a potřeb domácnosti
✅ Sledujte energetickou třídu – ovlivňuje vaše náklady
✅ Vyberte si praktické funkce, které využijete
✅ Nezapomeňte na rozměry a design

 

Jak správně vybrat mrazák? Poradíme vám, na co se zaměřit

Potřebujete více prostoru pro uchování potravin? Mrazák je skvělým pomocníkem do domácnosti, chaty nebo provozovny. Nabídka na trhu je široká, a proto jsme pro vás připravili jednoduchý návod, jak vybrat ten pravý mrazák přesně podle vašich potřeb.

1. Truhlicový nebo šuplíkový mrazák?

Truhlicové mrazáky (pultové):

  • Otevírají se shora

  • Obvykle mají větší vnitřní prostor a nižší spotřebu energie

  • Vhodné pro skladování velkého množství potravin

  • Nevýhodou může být horší přehlednost a větší půdorysná plocha

Šuplíkové mrazáky (skříňové):

  • Přehledné uspořádání v zásuvkách

  • Snazší organizace a přístup k potravinám

  • Ideální pro domácnosti s pravidelným používáním

  • Zabírají méně místa na šířku, ale bývají o něco dražší

👉 Tip: Máte-li málo místa nebo chcete mrazák pod linku, vybírejte z vestavných nebo podstavných modelů.

2. Jak velký mrazák potřebujete?

Objem mrazáku vybírejte podle počtu osob v domácnosti a toho, jak často mrazíte:

  • Do 100 litrů – ideální pro 1–2 osoby nebo na chatu

  • 100–200 litrů – dostačující pro 3–4člennou rodinu

  • 200 a více litrů – pro větší rodiny nebo pokud mrazíte ve velkém

👉 Pozor: Příliš velký mrazák zbytečně zvyšuje spotřebu energie, pokud není plně využitý.

3. Energetická třída a spotřeba

Mrazák běží 24/7, proto věnujte pozornost energetické třídě. Moderní značení je A až G (A je nejúspornější).

  • Doporučujeme vybírat modely s třídou A, B nebo C, které mají dobrý poměr mezi výkonem a spotřebou.

  • Starší modely nebo nižší třídy mohou spotřebovat o desítky % více energie ročně.

4. Důležité funkce a vlastnosti

  • NoFrost – automatické odmrazování, žádná námraza a méně starostí

  • Supermrazení (FastFreeze) – rychlé zamrazení nových potravin

  • Alarm otevřených dveří – užitečné pro prevenci zkažení potravin

  • Možnost otočení dveří – praktické při umístění do menších prostor

  • Hlučnost – nižší hlučnost oceníte hlavně v bytech

5. Umístění a klimatická třída

Plánujete mrazák do sklepa, garáže nebo na chatu?
Zkontrolujte klimatickou třídu, která určuje, při jakých teplotách může spotřebič bez problémů fungovat:

  • SN: +10 °C až +32 °C

  • N: +16 °C až +32 °C

  • ST: +16 °C až +38 °C

  • T: +16 °C až +43 °C

6. Cena a značka

Cena mrazáku se obvykle odvíjí od typu, objemu, funkcí a značky. Mezi ověřené výrobce patří např.:

  • Whirlpool, Electrolux, AEG, Gorenje, Liebherr, Mora, Samsung, Bosch

Vyplatí se investovat do modelu s lepší energetickou třídou – úspora na elektřině se vám vrátí během pár let.

Shrnutí: Jaký mrazák vybrat?

Potřebujete... Zvažte typ Doporučení
Více prostoru, nízká cena Truhlicový Vhodný pro skladování ve sklepě nebo na chalupě
Přehlednost a kompaktní rozměry Šuplíkový Ideální do kuchyně
Mrazák do malého bytu Podstavný / úzký model Úspora místa
Bez starostí s odmrazováním S funkcí NoFrost Úspora času i energie

 

Potřebujete poradit s výběrem konkrétního modelu?
Neváhejte nás kontaktovat nebo navštívit naši nabídku mrazáků. Rádi vám pomůžeme najít ideální řešení přesně podle vašich potřeb.

Jak správně vybrat myčku nádobí?

Jak vybrat myčku nádobí: Kompletní průvodce pro chytrý nákup

Myčka nádobí už dávno není luxusem, ale běžnou součástí moderní domácnosti. Šetří čas, energii i vodu – a hlavně vám ulehčí každodenní rutinu. Při výběru té správné je ale potřeba zvážit několik důležitých faktorů. Přinášíme vám přehledný návod, jak si vybrat myčku, která bude odpovídat vašim potřebám i rozpočtu.

1. Velikost a kapacita

Nejprve si ujasněte, kolik místa v kuchyni máte a kolik nádobí budete myčkou pravidelně mýt.

  • Standardní (šířka 60 cm): Ideální pro rodiny a domácnosti s větším množstvím nádobí. Pojme 12–16 sad nádobí.

  • Úzká (šířka 45 cm): Skvělá volba pro jednotlivce, páry nebo menší kuchyně. Obvykle pojme 9–11 sad.

  • Stolní (kompaktní): Hodí se do velmi malých prostor, na chatu nebo do kanceláře. Pojme 4–6 sad nádobí.

Tip: Před koupí si změřte prostor pro myčku a zkontrolujte přístup k vodě a odpadu.

2. Typ instalace

  • Vestavná myčka: Skrytá za kuchyňským panelem, ladí s designem kuchyně. Dělí se na plně a částečně vestavné.

  • Volně stojící myčka: Umístíte ji kamkoli, kde je přívod vody a elektřiny. Často má snadnější instalaci a lze ji v budoucnu přesunout.

  • Stolní myčka: Stojí na pracovní desce, snadno přenositelná, ideální pro menší domácnosti.

3. Energetická třída a spotřeba

Moderní myčky jsou výrazně úspornější než dříve.

  • Doporučujeme volit myčky s energetickou třídou A, B nebo C.

  • Sledujte i spotřebu vody – běžná hodnota je kolem 9–11 litrů na cyklus.

  • Úspornější modely mají i ekoprogramy, které šetří energii a vodu.

Eko tip: Mytí v myčce je často ekologičtější než ruční mytí pod tekoucí vodou.

4. Funkce a programy

  • Automatické programy: Myčka sama přizpůsobí teplotu a čas podle znečištění.

  • Rychlý program: Pro lehce zašpiněné nádobí – hotovo za 30 minut.

  • Odložený start: Spustíte mytí třeba v noci nebo v době levnějšího tarifu.

  • Zónové mytí: Umožňuje mýt nádobí jen v jedné části myčky (úspora vody a energie).

  • Ochrana proti přetečení (AquaStop): Bezpečnostní funkce, která zabrání vytopení.

5. Hlučnost

  • Uvádí se v decibelech (dB). Čím nižší číslo, tím tišší provoz.

  • Standardní hlučnost je kolem 44–48 dB, velmi tiché modely mají méně než 42 dB.

Tip: Pokud máte kuchyň propojenou s obývákem, zvolte co nejtišší model.

6. Vnitřní uspořádání a flexibilita

  • Nastavitelný horní koš: Umožní vložit i větší hrnce či sklenice.

  • Příborová zásuvka vs. koš: Zásuvka bývá hygieničtější a uvolní místo v dolním koši.

  • Sklopné trny: Vhodné pro velké kusy nádobí.

7. Design a ovládání

  • Displej s ukazatelem času do konce mytí

  • Dotykové nebo mechanické ovládání

  • Světelný paprsek na podlahu (u vestavných modelů) – signalizuje, že myčka běží

Máte jasno? Podívejte se na naši nabídku myček

V naší nabídce najdete široký výběr myček od prověřených značek jako AEG, Electrolux, Whirlpool, Mora, Gorenje a dalších. Ať už hledáte úsporný model pro malý byt nebo výkonnou myčku pro rodinu, pomůžeme vám s výběrem.

Bezstarostné léto s Liebherr - 10 let plná záruka Liebherr

Podmínky a provedení akce

  • Koncový zákazník zakoupí jakýkoliv volně stojící nebo vestavěný spotřebič Liebherr v období od 1.6 do 31. 10.2025.
  • Následně provede registraci na stránkách Liebherr: 10letá záruka výrobce | Liebherr Hausgeräte - Liebherr (odkaz bude aktualizovaný se spuštěním akce).
  • Registraci je nutno provést nejdéle do 30.11.2025.
  • Zákazník tím získá ke 2-leté zákonné záruce dalších 8 let plné záruky na celý výrobek = cena ND včetně výjezdu a práce technika.
  • Kvalitní výrobky Liebherr si může dopřát každý zákazník. Například mrazničky máme již od 9.490 Kč, kombinované lednice s EasyFresh a NoFrost od 17.490 Kč atd.              ...a to vše s plnou 10-letou zárukou.
Prodloužená záruka na vnitřní ocelovou smaltovanou nádobu ohřívačů Mora

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY OHŘÍVAČŮ VODY MORA

Výrobek je určen pouze pro používání v domácnosti

 

Za podmínek dodržení účelu a způsobu používání výrobku v
souladu s návodem k obsluze, nebo s jinými pokyny výrobce
se na uvedený výrobek poskytuje záruční doba 24 měsíců,
která začíná dnem prodeje.


Prodloužená záruka na vnitřní ocelovou smaltovanou nádobu

5 let, resp. 60 měsíců od zakoupení ohřívače vody se
vztahuje na modely TOM, EOM, KEOM, EOMKS PHSM, EOMF
PHSM, při dodržení podmínky, že každé dva roky bude zkontrolován stav bojleru servisním technikem.


Prodloužená záruka na vnitřní ocelovou smaltovanou nádobu
7 let, resp. 84 měsíců od zakoupení ohřívače vody se vztahuje na modely EOMK, EOMKU, EOMKS SHSM, při dodržení
podmínky, že každé dva roky bude zkontrolovaný stav bojleru
servisním technikem.


Prodloužený bezplatný servis na smaltovanou ocelovou
nádobu lze uplatnit pouze v případě, že každé dva roky po
uvedení do provozu byl servisním technikem zkontrolován stav
bojleru a stav hořčíkové anody. Provedenou kontrolu musí servisní technik zaznamenat do záručního listu. Tuto kontrolu a
případnou výměnu hořčíkové anody hradí zákazník.


UPOZORNĚNÍ
Při uplatnění reklamace, která je řešena prostřednictvím
smluvního servisu Gorenje spol., s r. o., je zákazník povinen
předložit nabývací doklad, případně vyplněný záruční list se
záznamem o provedených kontrolách.


Doporučuje se, aby spotřebitel ve vlastním zájmu uschoval
kromě nabývacího dokladu také kopie opravných listů, na
kterých pověřený servis provedení záruční opravy potvrzuje.


V případě, že reklamace bude posouzena jako neoprávněná,
nese náklady s tímto spojené spotřebitel (náklady na práci a
výjezd mechanika).


REKLAMACE BUDE ZAMÍTNUTA V PŘÍPADĚ:
Když výrobek není instalován a používán v domácnosti a v
souladu s návodem k použití a instalaci. Údaje na záručním listě a dokladu o nabytí se liší od údajů na výrobním
štítku výrobku nebo v případě, že výrobek nelze identifikovat (chybějící nebo poškozený výrobní štítek) mechanického
poškození vinou spotřebitele, nebo jiné osoby při poškozeních způsobených živelnou pohromou, nebo jinými vnějšími
vlivy (přepětí el. proudu), chyby způsobené zásahem do
konstrukce výrobku běžné údržby, čištění, instalace, programování (nastavení funkcí) apod., běžné opotřebení výrobku
nebo jeho částí (filtry, přirozené změny barvy plastů atd.)


INSTALACE A PŘIPOJENÍ:
Elektrické spotřebiče, které nejsou vybaveny pohyblivým
elektrickým kabelem zakončeným vidlicí musí být odborně
instalovány a připojeny pracovníkem, který má příslušné
oprávnění v oboru elektro, plyn podle příslušné ČSN EN.


Náklady spojené s instalací a odborným připojením spotřebiče není společností Gorenje spol., s r. o. hrazeny.


Součástí balení všech tlakových ohřívačů vody MORA, je
přetlakový pojistný ventil.


ZAJIŠTĚNÍ ZÁRUČNÍHO A POZÁRUČNÍHO SERVISU:
Na bezplatné servisní lince 800 105 505 vám naši odborní
pracovníci pomohou v pracovních dnech v době od 8.00 do
16.00 hod. rychle a profesionálně vyřešit záruční, případně
pozáruční opravy výrobků Mora.


NÁHRADNÍ DÍLY:
Prodej originálních náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům MORA, GORENJE a HISENSE zajišťuje:
KLEINER BRNO, spol. s r.o.
Košinova 10, 612 00 Brno
Tel.: +420 549 210 297-8
Fax: +420 541 245 575
www.levnesporaky.cz
E-mail: kleiner@levnesporaky.cz

Doprava

Vážení zákazníci,
u naprosté většiny námi nabízeného zboží nabízíme dopravu zdarma.

Naším primárním dopravcem je přepravní služba TopTrans, PPL (pro malé zásilky) a naše firemní doprava v dojezdové vzdálenosti cca 20km od firmy.

V případě volby osobní odběr si také můžete vyzvednout zásilky u nás na pobočce na adrese Poděbradská 2216, Nymburk, 28802

_DSC0051

Všechny produkty od částky 10 000,- Kč mají dopravu zdarma. Pokud je celková částka za celou objednávku nižší, tak je zákazníkovi účtováno 199,- Kč.
Věříme, že doprava zdarma u nákupu je pro zákazníky jedna z priorit a proto se snažíme zákazníkům vyjít vstříc tím, že nabízíme dopravu zdarma.

Dokonce u některých produktů i s celkovou částkou menší než 10 000,- Kč si můžeme dovolit nabízet dopravu zdarma. Pokud tomu tak je, tak je u produktu uvedeno Doprava zdarma.

Zboží, které od nás ze skladu odesíláme je vždy zabaleno v originálním perfektním stavu tak, jak nám přijde od výrobců. Pro bezpečnou přepravu  odesíláme zboží od nás vždy na paletách. Následuje převoz kamionem na svozové depo, následně rozvozové depo a další pracovní den se doručuje k Vám.

_DSC9677

Odborné poradenství a konzultace

Vážení zákazníci,

jsme si vědomi obrovského množství produktů, které na trhu jsou. Proto Vám nabízíme bezplatné poradenství při výběru ať už jednotlivých spotřebičů, nebo celých setů.

Nebojte se nás kontaktovat telefonicky, prostřednictvím online chatu, e-mailu, ale můžete se u nás zastavit i osobně na pobočce v Nymburce.

Výběr spotřebičů není zcela jednoduchou záležitostí. Záleží na několika aspektech, podle kterých by se zákazník měl při výběru spotřebičů řídit.

Konkrétní parametry, které u spotřebičů řešit při jejím výběru si probereme v dalších článcích, kde budeme rozebírat výběr konkrétních spotřebičů.

Vždy jsme tu ale pro Vás. Neváhejte nás kontaktovat, rádi se Vám budeme věnovat, abychom Vám pomohli vybavit kuchyni podle představ.

_DSC0270

Ovládací prvky výpisu

9 položek celkem